Viktor Schauberger

Hoe dit proces verloopt, levert nu weer een juweeltje op, die de moeite van het vermelden waard is.

Op de achtergrond was ik in contact met Dan A. Davidson en had aan zijn 'individuele bewuste bewustzijn' gevraagd of hij zin had in te tunen op de kennisdeelplaats in het Collectieve Bewustzijn.
Hij gaf in een e-mail de keuze aan daar niet in geïnteresseerd te zijn.

Kort nadat ik die e-mail had ontvangen en energetisch naar mijn beste eer en geweten had verwerkt, gaf ik eerst gehoor aan de impuls om een Nederlander waar ik een paar keer contact mee heb gehad, die zelf WIFI sensitief is en waarvan ik weet dat hij het Collectieve Bewustzijn actief als informatiebron raadpleegt, persoonlijk ( ook via e-mail) uit te nodigen.
Daarna  voelde ik de 'zin' om even in bad te gaan.
(De plek waar ik vaak inspiratie krijg, trouwens.)

Al tijdens de voorbereidingen daartoe, kwam er een idee binnen, dat tijdens het bad verder uitkristalliseerde in mijn verbeelding....en na het bad leidde tot een voorstelling zoals ik dat in de vorige blog post verbeeldde.

Opvallend detail hieraan is, dat ik ook weet ( en tijdens het schrijven van die blog post besefte) dat die bewuste Nederlander zich veel heeft bezig gehouden met de helende capaciteiten van levend water, gerevitaliseerd water.....

's Avonds had ik zin om me op internet nog eens wat verder te verdiepen in het thema van het revitaliseren van water via vortexen.
Daarbij stuitte ik al snel op dit plaatje en ik bekeek dan ook de video, waarin ik het werk van Viktor Schaubergen leerde kennen.


in meer detail tijdens het zien van deze documentaire over zijn werk:

Het aardige is dat ik bij de eerste video dacht ' Schauberger....? Dat klinkt toch ergens bekend.....!'

En, me realiseerde dat er in het boek van Dan A. Davidson een hoofdstukje aan hem was gewijd, waar op het moment dat ik dat las, geen opvallende {{{PING}}} in mij op meeresoneerde, om me nader in te verdiepen of verder mee te spelen.

En tja..... dan komen er toch wel boeiende vragen naar voren, over hoe het kan dat deze informatie mijn bewustzijn dan op juist dat moment bereikt?

Welk aspect van de One-Consciousness, is naar voren 'gestapt' om deze kennis en ervaring actief voor het voetlicht van mijn bewustzijn te brengen? Wie nodigt wie nou in die zielslagen waartoe uit?
Wie weet, kom ik daar nog eens achter.
Hoe het ook zit... het voelt wel heel fijn en bijzonder als er zoveel puzzelstukjes worden aangereikt die zo mooi samenvallen!

Reacties